14. april 2009

Strikkeprøve

 
Til strikkemaskinekursus i næste uge hos Bente Rønberg på Skals Håndarbejdsskole.
Jeg talte med hende på Håndarbejdsmessen i sidste måned. Jeg havde nogen ønsker om blandt andet at strikke en trøje med denne "snoning". Hun bedyrede, at det kunne jeg sagtens, hvis jeg lige lavede denne prøve (fra en af hendes bøger).
Nu er hjemmearbejdet gjort, så jeg er næsten klar til at pakke maskinen, drage afsted fra søndag til lørdag, nørkle hele ugen og få maden serveret.
Jeg håber, der kommer billeder undervejs???
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. jeg håber også på billeder undervejs...rigtig god fornøjelse ..det bliver da en super uge :-)

    SvarSlet
  2. Hvis du ikke har været på Skals før , kan jeg kun sige. : GLÆD DIG, det er så dejligt, både maden og undervisningen og hele stemningen på stedet

    SvarSlet