11. maj 2014

Justerbar gine

Sådan en har jeg haft i tankerne i flere år, og nu har jeg fundet en, der passer i både overvidde og hoftevidde ;-)
Jeg kan godt se, jeg er blevet noget "konet" i faconen, men som det ses, er der plads til forbedringer ;-D
Jeg har købt den hos ManneQ og bestilte den fredag eftermiddag, og den var på posthuset i går.

Og så drager jeg endnu engang mod nordvest til Bente Rønberg.
Jeg skal på kursus fra i dag og til på torsdag og: lære en masse, få maden serveret og kun tænke på mønstre, garn og strik i døgndrift :-D

4 kommentarer:

  1. Der fik du lige præsenteret mig for en designer jeg ikke kendte ;o)
    det ser spændende ud - og lækkert med kursus og fordybelse.
    Dejligt praktisk med en gine :o)

    SvarSlet
  2. Hvor er du heldig 😀 rigtig god uge. 👍

    SvarSlet
  3. Rigtig go fornøjelse. Dejlig gine !

    SvarSlet
  4. Ja man burde have en der passer i mål, det er lidt snyd med den jeg har. Det er nok en str 36. Det er ligesom det ikke passer helt.......

    SvarSlet