2. august 2016

Ferieguf

Vores nyligt overståede ferie var i starten nedtur på garnfronten. Jeg havde på Ravelry som vanligt fundet flere adresser: Enten eksisterede forretningerne ikke mere eller også var det acrylgarn i rigelige mængder.....
Men i Bath åbenbarede der sig en utrolig lækker biks, der hed "A Yarn Story" med en meget hjælpsom, sød og behagelig indehaver.
Hun havde meget lækkert garn, men Shibui kendte jeg ikke, så det måtte med hjem.
Derudover havde hun kendt, lækkert værktøj, der nærmest blev uundværligt...
Færdig med Sydengland, over kanalen og vi sluttede ferien i Amsterdam, hvor jeg selvfølgelig genbesøgte "Stephen & Penelope" 
Og hjembragte lidt guf derfra.

3 kommentarer:

  1. Spændende hvad man kan finde af garn i det store udland. Jeg skulle nu forvente, at netop i England ville der være flere gode kvaliteter. Hvis jeg engang igen kommer nordpå derovre, vil et besøg hos Rowan være et must. Det er nogle gode lækkerier du har hjembragt.

    SvarSlet
  2. Sikke nogle dejlige hjembragte sager du har fundet (;o) jeg bruger ofte Knitmap når vi rejser, men det er desværre lidt samme sag, forlængst lukkede butikker.

    SvarSlet