25. maj 2013

Babydragt str.50


Denne dragt er syet efter et nyindkøbt mønster, og den er jo bare alt for lang…..
Jeg tog den med på arbejde forleden, gik på barselsgangen og spurgte, om der var et barn, jeg måtte måle på????
Det var der, og den var benene for lang!!!!

Nå. Hjem og klippe 14 cm af, sy det sammen igen og så lige en pyntesøm.
Jeg ærgrer mig lidt over, at jeg ikke brugte mit gamle mønster, men pyt. Den nye "skarnbasse" har jo masser af tøj ;o)

Stoffet er 100% bomuld og købt i København. Kanterne er ligeledes bomuld og købt hos Anette på Vesterbrogade i Fredericia.
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Hvor er den sød.. og med hensyn til ikke at bruge det gamle mønster... hvad med at lave en mere.
    Min datter og svigersøn, har lige fået nr. 2 - men selv om de har en butik fyldt med babytøj og tilbehør - ja så er der ikke noget som det der kommer fra hånden idet at det ikke er masse fremstillet.

    SvarSlet