30. juni 2010

Strikkestue


Sommerblomsterne er for længst sat ud, så det var på tide at bruge et par fridage på at gøre rent i havestuen. Mens jeg svingede kluden tænkte jeg lidt over, at vi aldrig bruger havestuen og slet ikke efter, vi har fået "forteltet" (overdækning af noget af terrassen).
Da alle børnene boede hjemme havde jeg faktisk symaskinen derude i en periode.
I de 2 år, jeg har haft strikkemaskinen, har den stået i kælderen. Nu er den i havestuen sammen med det mest nødvendige og det gamle skab har fået det garn, der specielt er til maskinen.
Der er så lyst og dejligt - og blomsterne til vinter? Tjah, den tid den sorg.....
Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Det ser rigtig hyggeligt ud.
    Jeg har også min strikkemaskine i min havestue - og oven i købet også et rullebord.
    To sjæle een tanke ;-)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud ;)
    Sikke en god ide.

    Måske man kan drikke en tår kaffe derude ;)

    Yt.

    SvarSlet
  3. Ja Yt. Vi trænger vist snart til en kop kaffe, og den ku' jo passende drikkes derude :)

    SvarSlet
  4. Lækker stue - sådanne en kan man da kun ønske sig. Den indbyder til krativiteter.

    SvarSlet
  5. Det var da en super ide. Det ser rigtig dejligt ud, og det er vigtigt, man nemt kan komme i gang, når man får en ide

    SvarSlet