20. februar 2009

"Vinterferietidsfordriv"

 
Nogen står på ski, andre sidder i en bar på Mallorca og flere tager i sommerhus. Jeg har brugt en halv vinterferie i kælderen sammen med strikkemaskinen!!!!!!
Dette skal gerne blive en meget fed vest?
Det har været taget af maskinen og pillet op adskillige gange (hvilket Knud Erik synes er dejligt besparende i materialer), jeg har været ved at opgive mange gange og bandet højt.
Nu håber jeg efter færdigmontering og vask, at den er ligeså sej som den jeg har set færdig?????
Og så skal jeg vist snart finde et strikkemaskinekursus, så jeg kan lære det....
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Der ser ud til at være en del eftermontering, selvom man har en strikkemaskine :-)
    Glæder mig til at se det færdige resultat.
    /Annie

    SvarSlet
  2. Oh - jeg kan genkende det, har ebn strikkemaskine, men jeg lider den ikke rigtig..måske et kursus, som du siger?

    SvarSlet